Дропшипінг на Shopify: рекомендації для підприємців-початківців
02 січня 2024
Дропшипінг – прекрасна можливість почати свій бізнес без великих капіталовкладень, якою все частіше користуються підприємці-початківці.
Основна перевага дропшипінгу перед класичними продажами полягає в тому, що підприємець не утримує власний товарний запас, а співпрацює з постачальниками, які напряму відправляють замовлення клієнтам.
Це позбавляє підприємців турбот щодо закупівлі товарів, їх зберігання, налагодження логістики, ведення обліку первинної документації тощо. Натомість, вивільняються ресурси для ефективного маркетингу, здійснення продаж та взаємодії з клієнтами.
Що потрібно знати про дропшипінг на Shopify та з чого почати свою справу, читайте далі в статті.
Дропшипінг на Shopify: що це простими словами
Дропшипінг є моделлю бізнесу, в рамках якої підприємець є посередником між покупцем та безпосередньо постачальником товару.
Схема продажу по системі дропшипінг – це можливість займатися підприємницькою діяльністю, маючи лише комп’ютер (чи навіть мобільний девайс) з доступом до інтернету.
В свою чергу Shopify є багатофункціональною торговою платформою, де за допомогою онлайн-конструктора можна створити інтернет-магазин та здійснювати продажі в будь-яку країну світу.
Для підприємців Shopify є зручним та простим інструментом для заняття інтернет-комерцією, адже інтернет-магазин на даному сервісі можна створити самому, користуючись інформативними підказками ресурсу.
Мобільний додаток Shopify дозволяє контролювати роботу інтернет-магазину та вносити зміни (додавати та редагувати товари, створювати нові блоки, підключати домен/хостинг тощо) з будь-якого гаджету.
Перевагою платформи Shopify є універсальність щодо підключення платіжних систем, що є актуальним при здійсненні продаж товарів за кордон.
Як організувати продажі по дропшипінгу на Shopify?
Для того, щоб почати здійснювати продажі по системі дропшипінгу на Shopify, необхідно виконати наступні дії.
- Зареєструватися на Shopify та створити інтернет-магазин за допомогою конструктора. В майбутньому магазин можна змінювати і доповнювати новими блоками.
- Визначитися з товарами та знайти постачальників, які працюють по дропшипінгу. Для вирішення цього питання підприємці часто використовують площадки AliExpress, eBay, Etsy тощо.
- Додати товари на сайт свого інтернет-магазину.
- За допомогою передбачених системою додатків (наприклад, DSers) підключити постачальників до Shopify. Це дозволяє автоматизувати процес продаж, адже при покупці товару інформація про покупця, обраний ним товар та умови доставки передається напряму постачальнику.
- Підключити платіжну систему до інтернет-магазину. Популярними є наступні сервіси: PayPal, Stripe та Shop Pay.
- Для збільшення продаж рекомендується налаштувати таргетовану рекламу в соціальній мережі Facebook.
Після підключення рекламної кампанії інтернет-магазин є повноцінним інструментом для здійснення продаж товарів та отримання доходу.
Важливо наголосити, що кошти від покупця відразу надходять на рахунок продавця, який вже потім розраховується з постачальником.
Таким чином, дропшипінг на Shopify позбавляє підприємця необхідності:
- закуповувати великі партії товару;
- організовувати доставку та зберігання куплених товарів на складі;
- вести облік товарів та зберігати первинну документацію по них;
- ризикувати, що товар в силу якихось обставин не буде проданий та «зависне» в залишках.
Натомість, дропшипінг дає можливість без капіталовкладень почати бізнес, а потім – масштабуватися відповідно до поставлених цілей та потреб.
Проте ця модель бізнесу вимагає серйозного підходу до вибору надійних постачальників та активного контролю над якістю обслуговування клієнтів для забезпечення стабільності та успіху на конкурентному ринку.