Як отримати КЕП від податкової під час карантину, оренда частини приміщення і 20-ОПП

21 березня 2021 Стане у пригоді для: Підприємці

Для отримання ЕЦП, потрібно заздалегідь записатися в пункт обслуговування і прийти туди з документами і в масці

Як отримати КЕП від податкової під час карантину, оренда частини приміщення і 20-ОПП

Податківці нагадали, що під час карантину видають КЕП за записом

Для отримання КЕП від податкової слід діяти за таким алгоритмом: 

  1. Заздалегідь записатися в пункт обслуговування, рекомендований час для попереднього запису — з 08:15 до 09:00. Телефон і адреси пунктів видачі у вашому регіоні можна подивитися в розділі «Контакти»
  2. Підготувати пакет реєстраційних документів для одержання ЕЦП. Для звичайних фізосіб (ФОП отримують як звичайні фізособи) це заповнена реєстраційна картка, копія паспорта й ІПН, засвідчені написом «Згідно з оригіналом», підписом, ініціалами та прізвищем, датою засвідчення. Із собою потрібно взяти оригінали паспорта й ІПН. Перелік документів для фізосіб можна подивитися за посиланням
  3. Прийти в пункт обслуговування у призначений час із документами в засобах захисту від респіраторних захворювань.

 Інформація про документи й посилання на завантаження реєстраційних карт — у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО». 

Як виправити помилково проведену через РРО операцію «службове внесення»

Якщо помилково провели через РРО операцію «службове внесення», податківці рекомендують до закінчення робочого дня виправити цю помилку шляхом реєстрації від’ємної суми розрахунку або за допомогою операції «службова видача».

Якщо не виправили помилку протягом робочого дня — нагадують податківці, — законодавством не передбачено механізму виправлення наступного дня помилково проведеної через РРО операції «службове внесення» (консультація в ЗІР, підкатегорія 109.02).

Незабаром з'явиться безплатне ПРРО для iPhone

Податківці повідомили, що розробка безплатного ПРРО для роботи на операційній системі iOS завершена. 

Рішення буде доступне після завершення дозвільних процедур.

Що буде, якщо перейшли на єдиний рахунок, але сплатили податки на інші рахунки

ДПС роз'яснила: якщо платник перейшов на сплату податків і зборів на єдиний рахунок, він не має права платити податки як раніше, за реквізитами старих рахунків (консультація в ЗІР, підкатегорія 129.04).

Також на єдиний рахунок треба сплачувати заборгованості з податків.

Сплачені на інші рахунки суми вважаються помилково сплаченим грошовим зобов'язанням і підлягають поверненню.

Через єдиний рахунок можна сплачувати такі податки і збори:

  • єдиний податок;
  • ЄСВ;
  • ПДФО;
  • податок на прибуток підприємств;
  • рентну плату;
  • інші платежі, контроль за сплатою яких закріплений за податковою.

Нагадаємо, що єдиний рахунок не використовується для сплати грошових зобов'язань / податкового боргу з ПДВ, акцизного податку з реалізації палива та спирту етилового, митних платежів.

Що потрібно знати ФОП про єдиний рахунок для сплати податків

Вагітним і працівницям із дітьми можуть дозволити відрядження та нічні зміни, якщо вони не проти

Депутати можуть внести зміни до КЗпП, відповідно до яких за згодою вагітної працівниці або працівниці з дітьми до 3 років її можуть направити у відрядження, а також залучити до понаднормової роботи, роботи в нічний час, у вихідні. Це пропонується законопроєктом № 4174.

Зараз у КЗпП діє повна заборона на такі дії. Тобто ця категорія працівників не повинна працювати вночі або їздити у відрядження, навіть з власної згоди.

Але законопроєктом № 4174 пропонується забезпечити рівні можливості у сфері праці для працівників із сімейними обов'язками та осіб, що виконують домашню роботу, і зменшення гендерного дисбалансу на ринку праці.

Здавання в оренду частини приміщення і 20-ОПП

ДПС нагадала: якщо СПД — власник нерухомості здає в оренду частину приміщень (окремих кімнат, офісів, квадратних метрів), треба подати повідомлення за формою 20-ОПП про об'єкти оподаткування чи об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які здійснюється діяльність. 

Принцип укрупнення інформації застосовується, якщо подається інформація про об'єкти оподаткування: офіс, склад, склад-магазин, розташовані в одному офісному центрі за однією адресою. Тоді достатньо надати інформацію за одним із типів, указавши в найменуванні: офіс, склад, склад-магазин. Якщо в оренду здаєте однотипні об'єкти в різних місцях, інформацію відображайте по кожному об'єкту окремо.

Не застосовується принцип укрупнення інформації при наданні інформації про об'єкти рухомого й нерухомого майна, що підлягають реєстрації в держоргані з отриманням відповідного реєстраційного номера (наприклад, якщо надається інформація і про земельну ділянку, і про розташований на ньому об'єкт нежитлової нерухомості).

 

Вперше швидкі банківські кредити для бізнесу онлайн

Подати заявку

Поставте своє запитання

Усі питання

Будьте завжди в курсі

Підпишіться й щотижня отримуйте на пошту свіжі статті про ведення бізнесу
і дайджест з новинами.

Підбірки