Місце провадження діяльності при ЗЕД, РРО та виписка про стан розрахунків з бюджетом

01 серпня 2021 Стане у пригоді для: Підприємці

У кабінеті платника в меню «Заяви, запити для отримання інформації» можна сформувати запит про стан розрахунків з бюджетами й цільовими фондами.

Місце провадження діяльності при ЗЕД, РРО та виписка про стан розрахунків з бюджетом

Місце провадження діяльності єдинника, який займається ЗЕД

Податківці розповіли, що вказати в заяві про застосування спрощеної системи, якщо ФОП планує займатися ЗЕД. 

У полі 6 «Місце провадження господарської діяльності» заповнюють тільки графу «Область, район, населений пункт». У ній пишуть: «Виконання робіт чи надання послуг за межами України (експорт)» і/або «Поставка товарів за межами території України (експорт)». Решту граф поля 6 заяви не заповнюють.

Податківці: РРО потрібен, якщо торгуєте через інтернет і уклали договір «на переказ коштів»

Податківці роз’яснили, чому вважають, що продавець має видавати фіскальний чек покупцеві при оплаті картками. 

Вони підкреслили, що платіжні сервіси призначені для спрощення розрахунків в інтернеті з використанням банківських платіжних карток і за своїм змістом є системами для надання послуг еквайрингу.

Податківці кажуть, що з технічного погляду між СПД і фінустановою, яка надає послуги переказу коштів за допомогою платіжного сервісу (у рамках договору на переказ коштів), відбувається безготівкова операція переказу грошей, отриманих від покупця у відділенні служби доставки (у рамках договору купівлі-продажу).

При цьому послуга фінустанови з переказу коштів — це окрема госпоперація, і вона не змінює суті відносин госпоперації купівлі-продажу, коли її учасниками є:

  • СПД-продавець або уповноважені ним передати товар служби доставки (постачальники);
  • покупець, який оплачує товар у дистанційному режимі за допомогою платіжного сервісу.

Факт виконання договору купівлі-продажу — отримання товару покупцем. А продавець чи уповноважені служби доставки зобов'язані забезпечити отримання покупцем розрахункового документа, що підтверджує факт оплати за товар. Така операція є розрахунковою в розумінні ЗУ «Про РРО» і в обов'язковому порядку має супроводжуватися застосуванням РРО/ПРРО продавцями або постачальниками товарів споживачам, на яких поширюється обов'язок їх використовувати.

ФОП на 2-й групі отримав від контрагента оплату, коли той перейшов на ЗС

ФОП 2-ї групи надав послугу платникові ЄП, а той оплатив її вже після переходу на загальну систему. Податківці роз'яснили, що це не порушення, якщо ФОП 2-ї групи здійснює госпдіяльність із надання послуг платникам ЄП, незалежно від дати надходження коштів за надані послуги. Але мають бути підтвердні первинні документи.

А от якщо податківці виявлять порушення при проведенні контрольно-перевірочних заходів, то притягнуть платника податків до відповідальності (консультація в ЗІР, підкатегорія 107.01.02).

Виписка про стан розрахунків з бюджетом

У кабінеті платника в меню «Заяви, запити для отримання інформації» потрібно сформувати запит про стан розрахунків з бюджетами й цільовими фондами за даними органів ДПС за формою F/J1300203.

Треба встановити період, за який хочете отримати дані, вибрати тип документів «J (F) 13 Запити та довідки» — вибрати форму F/J1300203. Вибрати ДПС, куди подаєте заяву, і натиснути «Створити».

Поля форми система заповнює автоматично, перевірте правильність, підпишіть і відправте документ.

Відповідь на запит податківці надішлють не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання, це буде виписка з інформаційної системи органів ДПС про стан розрахунків платника з бюджетом і цільовими фондами за формою F/J1400203.

ДПС формує витяг за обраний вами період з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення запиту.

Ви можете й самостійно перевірити дані зі сплат у розділу «Стан розрахунків з бюджетом».

Також податківці нагадали, що у зв'язку із впровадженням електронних сервісів для платників не передбачено отримання паперового акта звірки стану розрахунків з податків, зборів, платежів і ЄСВ. Але ви можете звернутися безпосередньо в держоргани. 

Типову форму для обліку не потрібно реєструвати в податковій

Податківці нагадали: якщо підприємець на загальній системі прийняв рішення вести облік за типовою формою на паперових носіях, її не треба прошнуровувати й реєструвати в ДПС.

Зокрема, Наказ № 261 не містить таких вимог.  

 

Вперше швидкі банківські кредити для бізнесу онлайн

Подати заявку

Поставте своє запитання

Усі питання

Будьте завжди в курсі

Підпишіться й щотижня отримуйте на пошту свіжі статті про ведення бізнесу
і дайджест з новинами.

Підбірки