Нові форми декларацій з єдиного податку

29 грудня 2022 Стане у пригоді для: Підприємці

Нові форми декларацій з єдиного податку

Чи будуть вихідні на Різдво та Новий рік 2023 в Україні - роз’яснення Держпраці.

У центральному  міжрегіональному  управлінні  Держпраці  пояснили, чи будуть вихідними днями   26.12.22. та 02.01.23, 09.01.23.

Під час воєнного стану святкові дні не є вихідними і не переносяться на наступний день після святкового або неробочого.

Тому 26.12.22., 02.01.23., 09.01.23. є звичайними робочими днями, які враховуються у нормі кількості робочих днів на рік – ст.6 Закону №2136-9 від 15.03.22. «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану».

Однак, якщо роботодавець разом з трудовим колективом прийняли рішення про збереження додаткових вихідних під час дії воєнного стану шляхом відповідних положень колективного договору ,– ці дні виключаються із норми робочого часу на місяць та на рік і у разі проведення  роботи в ці дні, вона оплачується за правилами роботи у вихідний день.ФОП для ІТ

  

В Україні продовжили карантин з метою запобігання поширення Covid -19 до травня.

Кабінет Міністрів продовжив карантин з метою запобігання поширенню Covid -19 до 30 квітня 2023 року.

Про це повідомив представник Кабінету Міністрів у Верховній Раді  Т.Мельничук в Телеграм, передає  Укрінформ: «Продовжено на всій території України карантин до 30.04.23»,-написав  Т.Мельничук.

Як повідомлялося, карантин  для протидії  поширення  коронавірусу  в Україні запровадили з 12.03.20. Потім його неодноразово продовжували і влітку 2021 року перевели у форму адаптивного карантину. Востаннє Уряд у серпні продовжував карантин в Україні до 31.12.22.Як зняти валюту з рахунку ФОП без втрати на курсі

Як працюватимуть СЕП та банки у період завершення 2022 року та на початку 2023 року – НБУ.

НБУ повідомив регламент роботи системи електронних платежів НБУ (далі СЕП) та порядок роботи банківської системи України у період завершення 2022 року та на початку 2023 року: 

  • 30.12.22. СЕП працює до 24.00., валютний ринок України, депозитарій НБУ та НБУ під час здійснення депозитарної діяльності, а також інші системи НБУ працюють у звичайному режимі;
  • 31.12.22. банківський день у СЕП відкривається датою 02.01.23. Міжбанківські платіжні операції через СЕП здійснюються до 15-00 датою банківського дня 02.01.23. НБУ не здійснює валютних інтервенцій на валютному ринку України;
  • 31.12.22. та 01.01.23. учасники СЕП самостійно приймають рішення щодо дати та часу початку роботи в СЕП –відповідно  до власних потреб та потреб клієнтів. Також банки самостійно приймають  рішення щодо здійснення валютних операцій з купівлі та продажу безготівкової іноземної валюти на валютному ринку України з урахуванням роботи СЕП. Готівковий валютний ринок працює у звичайному режимі. Операційний день депозитарію НБУ у ці дні не розпочинається;
  • 01.01.23. приймання початкових платежів до СЕП починається о 9.00. Міжбанківські платіжні операції через СЕП здійснюються датою банківського дня 02.01.23.;
  • 02.01.23. банківська система України, валютний ринок України, СЕП, депозитарій НБУ працюють у звичайному режимі;
  • 07.01., 08.01.23 міжбанківські платіжні операції через СЕП здійснюються датою банківського дня 09.01.23.

 

Нові форми реєстраційних документів для отримання довірчих послуг.

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області інформує, що на виконання вимог Постанови КМУ №641 від 23.06.21. «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення безперервного надання кваліфікованих електронних довірчих послуг Державною податковою службою». з 23.12.22. Кваліфікований надавач електронних послуг ДПС України ( далі –надавач) розпочав надання електронних довірчих послуг.Як платити податки ФОП, де брати реквізити, звідки платити і скільки

Також Наказом ДПС України №930 від 21.12.22. «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг». затверджено Договір про надання довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:

  • Реєстраційна картка для фізичної особи;
  • Реєстраційна картка для юридичної особи;
  • Додаток до Реєстраційної картки для юридичної особи;
  • Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;
  • Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися до 30.12.22.Як ФОП платити блогерам за рекламу

Нові форми реєстраційних документів будуть розміщені 23.12.22. у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» на офіційному  вебсайті: https://ca.tax.gov.ua 

Постанова КМУ № 641

 

Затверджено нові форми декларацій з єдиного податку.

Мінфін України Наказом №394 від 24.11.22. «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року №578». виклав у новій редакції форми:

  • декларації платника ЄП фізичної особи;
  • декларації платника ЄП 3 групи (юридичної особи);
  • декларації ЄП 4 групи.

Декларації оновлено з урахуванням змін, внесених у ПКУ Законом №1914-9 від 30.11.21. «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень». Зокрема, главу 1 розділу 14 ПКУ доповнено ст.297-1 щодо визначення загального мінімального податкового зобов’язання платників єдиного податку.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Відповідно до п.46.6.ПКУ нові форми декларацій набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення.

Тобто, якщо набрання чинності відбудеться у грудні 2022 року, то оновлені форми декларацій для фізичних та юридичних осіб 3 групи слід буде подавати, починаючи з першого кварталу 2023 року, а всім іншим фізичним особам платникам ЄП вперше звітувати за 2023 рік.

Податковий кодекс України 

Щодо забезпечення можливості безготівкового розрахунку за товари торговцями.

Податківці сповіщають, що виходячи з положень, обумовлених пунктом першим Постанови Уряду від 29 липня 2022 року №894, торговцям зобов'язано забезпечити безготівковий розрахунок під час продажу товарів.

Це стосується:

  • Підприємцям, які займаються торгівлею в містах з населенням понад 25 тис. осіб (виняток: ФОП-єдинники по першій групі, продаж власно вирощених товарів, з використанням торгових автоматів).

З 1 січня 2023 року дані ФОП, крім описаних вище винятків, зобов'язані передбачити реальну можливість оплати товарів та послуг шляхом безготівкового розрахунку, у тому числі із застосуванням електронних платіжних коштів, додатків або платіжних девайсів.ФОП чи ТОВ - що краще у 2022 році

Увага! Це правило не стосується населених пунктів, які підпадають під параметри чисельності населення, однак є прифронтовими територіями, перебувають в окупації або лише нещодавно звільнені. Перелік даних населених пунктів формується спеціальним наказом, виданим Мінреінтеграції. Це правило поширюється на період до 3 місяців після проведення деокупації.

Електрику вимкнули при роботі із банкоматом або терміналом: куди звертатися для повернення коштів.

Міністерство з питань реінтеграції надало інструкцію на випадок, коли екстрені відключення електрики відбулися, а ви користуєтесь банкоматом або терміналом.

Алгоритм дій пояснили у Приват Банку.

Клієнтам банку треба зателефонувати на гарячу лінію 3700 і подати заявку на повернення коштів. Також необхідно повідомити номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції. Коли заявку опрацюють  і гроші в терміналі перерахують, то недоотримані кошти повернуть на карту.

Наразі отримати готівку можна не лише в банках та банкоматах, але й на касах магазинів, аптек та АЗС. Для цього необхідно оплатити будь-яку покупку карткою та попросити касира зняти з неї потрібну вам суму готівки. Отримати можна від 500 до 6000 грн.

Також можна зняти готівку з карти у Укрпошті та на «Новій Пошті», звернувшись до будь-якого відділення поштового оператора.

 

Куди і за якою формою заяви звертатися для отримання ліцензії зберігання пального.

Органом ліцензування щодо діяльності з виробництва пального визначено - ДПС, оптової та роздрібної торгівлі пальним, зберігання пального– територіальні органи ДПС.

Тому, аби отримати ліцензії на право виробництва пального, необхідно звертатись до ДПС.

А для отримання ліцензії на право оптової торгівлі за наявності місць оптової торгівлі пальним чи роздрібної торгівлі  пальним, зберігання пального – до Головних управлінь ДПС в областях та м. Києві за місцем торгівлі чи зберігання пального.Як правильно поповнювати свій рахунок ФОП

Для отримання ліцензій на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним – до Головних управлінь ДПС в областях та м. Києві за основним місцем  обліку суб’єкта господарювання.

Проте чинними нормативно-правовими актами не затверджені форми заяв для отримання ліцензій на право виробництва, оптової або роздрібної торгівлі пальним, зберігання пального. Тож заяву надають до органу ліцензування у довільній формі.

Джерело: Повідомлення ДПС

 

Вперше швидкі банківські кредити для бізнесу онлайн

Подати заявку

Поставте своє запитання

Усі питання

Будьте завжди в курсі

Підпишіться й щотижня отримуйте на пошту свіжі статті про ведення бізнесу
і дайджест з новинами.

Підбірки