Ризикуючи вигравай

06 листопада 2022

Хто не ризикує, той не п’є шампанського.

Ризикуючи вигравай

Чули цей лозунг? Скільки разів з ним робили дурниці в житті, хто ладен порахувати?

Він спонукав не на одну авантюру в підлітковому віці. І він же допомагав багатьом початківцям на старті, коли страшно зробити перший крок.

Що робить підприємця успішним
Зараз покажу, як він виглядає в дії, коли шкодить вам і як він здатен допомогти:

  • Клієнт: мені запропонували викупити збитковий швейний цех.
  • Коуч: що думаєш про цю пропозицію?
  • Клієнт: що вона безглузда. Вони вже кілька місяців стабільно йдуть на дно.
  • Коуч: і ти не бачиш тут зовсім ніякої вигоди?
  • Клієнт: яка може бути вигода в майже банкротах? Вони просто рятують свої гроші і шукають дурнів.
  • Коуч: в кожній пропозиції є вигода для тебе. Пошукай, що є в цій.
  • Клієнт: там цікава лише ціна. Вона занижена, навіть для збиткового підприємства.
  • Коуч: і як то може бути корисно тобі?
  • Клієнт: раніше, я б купив і спробував перепродати це все. Але зараз розумію, що то багато роботи, з замалим виграшем на фінішу.
  • Коуч: а як ще можна використати цю пропозицію?
  • Клієнт: ще? Купити і пробувати залатати їх бізнес. Але то передбачає високі затрати, навіть в нормальному стані. А в збитковому, втричі більші.
  • Коуч: а що ще можна?
  • Клієнт: ще можна подумати над використанням самого приміщення…їх модель бізнесу погана, його можна закрити. А от приміщення в гарному місці у них…
  • Коуч: а ще?
  • Клієнт: я давно придивляюсь до одного дизайнера одягу і його журналу. Він хоче розширюватись. Я викуплю швейний цех під виробництво їх лінії одягу на моєму підприємстві.
  • Коуч: чому тобі то буде вигідно?
  • Клієнт: бо я навіть знаю що запропонувати дизайнеру, щоб всі мої витрати були застраховані.
  • Коуч: як тобі новий погляд на пропозицію збиткового цеху?
  • Клієнт: я готовий його купити, але ціну ще трохи знижу.
  • Коуч: які три кроки треба тобі зробити?
  • Клієнт: провести перемови з дизайнером, та забронювати цех під себе.
  • Коуч: а до того?
  • Клієнт: не розумію. Наведи на думку.
  • Коуч: якщо я тобі зараз запропоную чек на мільйон доларів, ти візьмеш?
  • Клієнт: звичайно.
  • Коуч: а якщо я запропоную підкинути монетку? Орел – ти все програв. Решка – я плачу тобі 10 мільйонів. Що обереш?
  • Клієнт: тут не можливо швидко обрати. Хочеться більшого виграшу, але і програти мільйон не можу.
  • Коуч: вірно. Ти маєш бути рішучим, та не йти на авантюри. Ризикуй сміливо, але прораховуй ризики.

Коли масштабується бізнес

Інколи ми бачимо лише те, що звик бачити наш мозок в звичайному ритмі життя: плюси та мінуси тих чи інших пропозицій. Ми зважуємо, обмірковуємо, прораховуємо.
Але ми забуваємо гратись. Ми забуваємо, що дійсне задоволення ми отримуємо не коли просто приходять гроші. І навіть не коли ми ці гроші витрачаємо. Дійсне задоволення тоді, коли ми граємо це життя і граємо свою справу. Коли ризикуємо не за виграш, а заради шляху до нього.
Професійна діяльність займає 75% життя людини. І навіть коли у тебе достатньо грошей, щоб якісно відпочивати і купляти все, що заманеться, ці гроші, з часом, перестають виконувати свою функцію щастя.
Тому що справжнє задоволення в процесі, а не в результаті.
Перетворюйте все, що робите, в гру. Отримуйте задоволення навіть під час вирішення проблем.
Сидячи на мішку з перлинами, ви так не будете щасливі, як коли пірнали по ті перлини і ризикували, що кисень в балоні закінчиться.

Автор:  Вікторія Азарова, бізнес-коуч

 

Вперше швидкі банківські кредити для бізнесу онлайн

Подати заявку

Поставте своє запитання

Усі питання

Будьте завжди в курсі

Підпишіться й щотижня отримуйте на пошту свіжі статті про ведення бізнесу
і дайджест з новинами.

Підбірки