Що робить підприємця успішним

30 жовтня 2022 Стане у пригоді для: Підприємці

Чи помічали ви, що з одним й тим самим товаром, деякі бізнесмени заробляють мільйони, а деякі не завжди навіть на сплату податків наторговують?

Чому така різниця і що несе рішуче значення?

Що робить підприємця успішним

Мислення на мільйони.

У кожної людини з народження стандартний набір інструментів. Руки, ноги, голова, мозок. І начебто все однакове. Пальці є у всіх. Але відбитки у кожного персональні.

Як і життєвий шлях, досвід, набір знань.

І багатіють ті, хто використовує свій мозок за призначенням. Треба накласти свої персональні відбитки, щоб твій товар чи послугу купляли, як ні в кого іншого.

Сьогодні розповім про маленький фокус, як це зробити.

Для того, щоб товар чи послугу купили саме у вас, клієнт має побачити цей товар саме вашими очима.

Коли масштабується бізнес

Робимо вправу.

Знаходимо в інтернеті програму рандомного випадіння слів. Вам потрібно три будь яких слова.

Записуємо ці слова на папері. Туди ж вписуємо те, що нам потрібно продати. Не має значення що це. Наприклад, ми продаємо послуги страхування.

Ваша задача скласти рекламну пропозицію на свій товар так, щоб вона включала ці три рандомні слова.

Для чого ми це робимо.

Коли ви маєте конкретні слова, які треба використати, вам доведеться пірнути в підсвідомість і дістати звідти все, що там може допомогти в цій справі. Саме ваш досвід і знання. Унікальні. Допоможуть об'єднати рандомний набір слів в пропозицію.

Змушуючи мозок працювати, ви розтягуєте своє мислення.

По перше, я вам гарантую, що слоган конкурентної страхової навряд чи буде включати слова типу «кип’яток», «лампа» або «ромашка» (хто зна, що вам там випадуть за слова?). І це вже змусить вас виключити шаблонний підхід до справи.

По друге, граючись в цю, начебто, дитячу гру, ваша підсвідомість дасть такі потоки інформації та ідей, що ви будете здивовані, як не дійшли цього раніше. (Я ж не казала, що вам обов’язково треба цей рандомний слоган використовувати? Вам треба запустити машину бізнес мислення.)

І третє. В бізнесі виграють ті, хто дозволяють собі більше за інших. Як в монополії. Аналізуй, дій, приймай рішення.

Тільки різниця в тому, що тут ставки реальні, а не папірці з гри. Тому люди, які бізнес тільки ще будують, дуже бояться помилитись.

Довірся собі. Качай мислення. Твій мозок привів тебе в цю точку життя і він точно здатен провести далі, на вищий рівень. Треба лише знайти свої унікальні скіли.

Автор:  Вікторія Азарова, бізнес-коуч

 

Вперше швидкі банківські кредити для бізнесу онлайн

Подати заявку

Поставте своє запитання

Усі питання

Будьте завжди в курсі

Підпишіться й щотижня отримуйте на пошту свіжі статті про ведення бізнесу
і дайджест з новинами.

Підбірки