Причини масового блокування податкових накладних
16 грудня 2022 Стане у пригоді для: Підприємці
Фактична перевірка платника податків здійснюється без попередження: відповідь ДПС.
У Головному Управлінні ДПС Одеської області нагадали про порядок проведення фактичної перевірки платника податків.
Порядок проведення фактичної перевірки визначено ст.80 ПКУПодатковий кодекс України.
Фактичною перевіркою вважається та, яка здійснюється за місцем фактичного проведення діяльності, розташування господарських або інших об’єктів права власності платника.Як зняти валюту з рахунку ФОП без втрати на курсі
Посадові особи контролюючого органу мають право приступити до фактичної перевірки за умови пред’явлення направлення на проведення такої перевірки, копії наказу про проведення перевірки та службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.
Підставами для проведення такої перевірки можуть бути:
- виявлені факти за результатами перевірок інших платників податків, які свідчать про можливі порушення платником законодавства щодо виробництва та обігу підакцизних товарів, здійснення розрахункових операцій платником, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій та інших документів;
- отримання інформації від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про порушення платником законодавства;
- письмове звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником установленого порядку проведення розрахункових операцій;
- неподання обов’язкової звітності в установлений строк про використання РРО та/або ПРРО, розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій;
- у разі отримання інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин.
Акт (довідка) складається у двох примірниках, підписується посадовими особами контролюючих органів, реєструється не пізніше наступного робочого дня після закінчення перевірки.Як платити податки ФОП, де брати реквізити, звідки платити і скільки
Акт( довідка) про результати зазначених перевірок підписується особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та його законними представниками (у разі наявності).
Міністерство Фінансів України пояснило причини масового блокування податкових накладних.
У Мінфіні заявили, що причиною запровадження жорстокіших критеріїв до перевірки податкових накладних стали численні маніпулювання з ризиковими товарами певними підприємцями.
За результатами аналізу роботи автоматизованого моніторингу виявили схему проведення безтоварних операцій через реєстрацію податкових накладних на ризикові товари, які були відсутні на складі платника податку.
Про це йдеться у відповіді Мінфіну на запит «Forbes Ukraine» :Бюджет 2023 і зміни для ФОП
«Раніше компанії могли без додаткової перевірки податкової продавати товари, які не відповідають основному переліку їхньої діяльності ( якщо ті не перевищують 50% у загальному залишку продукції). Тепер, через маніпуляції з боку певного бізнесу, Уряд змінив критерії ризиковості операцій та здійснює перевірку всіх операцій на відповідність фактичним складським залишкам товарів,»- цитує видання прес-службу Мінфіну.
Проведення розрахункової операції у разі продажу товарів з доставкою через відповідні служби.
ГУ ДПС у м. Києві повідомляє, що у разі продажу товарів з повною передплатою на поточний рахунок продавця у форматі IBAN фіскальний чек через реєстратори розрахункових операцій та/або програмні РРО може не видаватись. В поштове відправлення вкладається документ на товар і товарний чек, накладна, тощо.
У разі здійснення попередньої оплати з використанням платіжних карток така операція є розрахунковою у розумінні Закону про РРО і вимагає видачу фіскального чеку, який може бути вкладений в поштове відправлення або надісланий покупцю на електрону пошту, телефон, тощо.
У разі оформлення товарів з післяплатою (накладений платіж) необхідність застосування РРО та/або ПРРО залежить від умов договору між продавцем та перевізником.
Обов’язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним в момент здачі товару перевізникові або організації для доставки покупцеві. (ч.2 ст.664 ЦКУ)
Продавець у такому випадку вкладає в поштове відправлення документи на товар (товарний чек, накладна, тощо).
У цьому випадку розрахунки здійснюються в місці отримання товару між покупцем і перевізником, який повинен видати фіскальний чек на приймання готівки чи платіжної картки. В подальшому розрахунки за товар здійснюються між перевізником та продавцем згідно договору.
Якщо перевізник перераховує кошти продавцю на поточний рахунок, РРО та/або ПРРО не застосовується, в іншому випадку продавець зобов’язаний видати фіскальний чек на товар покупцю шляхом надіслання на електрону пошту, телефон, тощо. Як здати в суборенду робоче місце
Бізнес надав свої пропозиції з відновлення України.
Європейська Бізнес Асоціація підготувала «Білу книгу» з пропозиціями бізнес-спільноти щодо відновлення економіки України та покращення бізнес-клімату в державі.
«Біла книга» складається з окремих розділів по різних сферах та містить пропозиції для розвитку держави та покращення умов ведення бізнесу, охоплює пропозиції:
- будівельної галузі;
- логістиці та інфраструктурі;
- енергетиці;
- сільському господарстві;
- видобувній галузі;
- інтелектуальній власності.
Бізнес-спільнота не оминула увагою також соціально важливі сфери, як охорона здоров’я, трудові резерви, пенсійна реформа, політика, екологія.
Документ було надіслано до уваги Уряду, Парламенту та Офісу Президента України, а також представництву Європейського Союзу в Україні.
З 14 грудня реєстрація транспортних засобів буде за новим алгоритмом.
Про це розповів заступник начальника Головного сервісного центру МВС В. Баранець, передає прес-служба МВС України.
Зміни стосуються експертного дослідження транспортного засобу, яке проводить Експертна служба МВС.
Тепер його треба проходити до того, як звертатись за послугою реєстрації та перереєстрації транспортного засобу.
Зазначається, що крім зручності з екстериторіальністю таке відокремлення дозволяє у майбутньому проводити реєстрацію авто онлайн за допомогою двох смартфонів чи комп’ютерів - власника та покупця.
Алгоритм реєстрації транспортного засобу при купівлі-продажу авто тепер такий:
- звертаєтеся до Експертної служби МВС та отримуєте висновок про транспортний засіб;
- власник та покупець або їх представники звертаються до сервісного центру МВС і проводять перереєстрацію транспортного засобу (можна буде зробити онлайн).
Ще одна зміна це те, що можна відмовитись від пластикового бланку свідоцтва про реєстрацію та пластикового бланку посвідчення водія.
Можна вибрати при замовленні онлайн послуги опцію без виготовлення фізичного документу – тільки цифровий.
«Тобто, в Україні цифрові документи е-Посвідчення водія та е-Свідоцтво про реєстрацію стають не просто так само чинними, як і фізичні документи, а можуть бути єдиними, які дозволять керувати транспортним засобом»,- повідомив В. Баранець.
Відповідні зміни передбачені Постановою Кабінету Міністрів №1019 від 10.09.22. «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань державної реєстрації транспортних засобів, допуску громадян до керування транспортними засобами», та Постановою Кабінету Міністрів №1299 від 04.11.22. «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортним засобом».ФОП приймає оплати на особисту карту: хвилюється, що попадеться
Штрафів за зберігання пального для генераторів без ліцензій не буде.
Народний депутат Д. Гетманцев анонсував зміни до законодавства, які звільняють суб’єктів господарювання від відповідальності за зберігання пального без ліцензії.
«Щодо чергової «зради» із штрафами за зберігання пального без ліцензії, -повідомляю, що жодного штрафу на суб’єктів господарювання (крім, звичайно, АЗС та оптовиків) у період зими не буде. Відповідні зміни будуть внесені до законодавства незабаром»-, зауважив очільник податкового Комітету Верховної Ради.
Також він підкреслив, що перевірок не буде ані до, ані після змін.