Скільки коштуватимуть ліцензії на право торгівлі алкоголем, тютюном та пальним у 2025 році

20 грудня 2024 Стане у пригоді для: Підприємці

Скільки коштуватимуть ліцензії на право торгівлі алкоголем, тютюном та пальним у 2025 році

Українські банки домовилися про обмеження карткових переказів.

Найбільші українські банки підписали меморандум, який посилює контроль за операціями деяких клієнтів і знижує місячні ліміти на перекази. Про це стало відомо під час брифінгу, присвяченому підписанню меморандуму. Тепер нові ліміти на перекази залежатимуть від ступеня ризику клієнта та наявності в нього підтверджених джерел доходів. До високоризикових клієнтів застосовуватимуть посилені вимоги фінансового моніторингу. Без підтверджених джерел доходів банки встановлять для них ліміт на перекази в розмірі 50 тис. грн на місяць (замість 150 тис. грн). Для решти клієнтів, які не мають підтверджених джерел доходів, застосовуватимуть інші ліміти на перекази:

  • з 1 лютого 2025 року - 150 тис. грн на місяць;
  • з 1 червня 2025 року - 100 тис. грн на місяць.

Меморандум не дає визначення, хто саме є високоризиковим клієнтом. Однак, такі ознаки перелічено в Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом» (№1702-7 від 14.10.14. із змінами). Встановлені в меморандумі обмеження поширюватимуться не лише на перекази з картки на картку, але і на перекази за реквізитами IBAN. Розмір ліміту можна збільшити за заявою клієнта, однак лише в разі надання банку документального підтвердження джерел доходів. Для осіб з підтвердженими джерелами доходів розмір обмеження на перекази встановлять у розмірі доходу. За даними ЕП, до меморандуму загалом долучилися «Приватбанк», «Ощадбанк», «ОТП Банк», «Правекс банк», «ПУМБ», «Райффайзен банк», «Універсал Банк» (Монобанк) і «Таскомбанк». Крім того, керівники банківських асоціацій закликали приєднуватися до меморандуму небанківських надавачів фінансових послуг. Про це пише «Економічна правда» на своєму сайті.

Докладніше:

Закон України №1702-7

ФОП сплачуватимуть військовий збір із 2025 року та інші зміни з податків.

Неузгодженості Закону України №4015-9 від 10.10.24. «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану», який набрав чинності з 1 грудня 2024 року (крім окремих його положень), депутати  відкоригували іншим Законопроектом  №9319 від 23.05.23. «Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів щодо стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні». 04.12.24. Верховна Рада ухвалила цей Законопроект у другому читанні та в цілому. Ми вже писали про це. Голова ВРУ вже підписав цей Закон і він очікує на підпис Президента. Нагадаємо, які недоліки Закону №4015-9 виправлені та які зміни внесуть до Податкового кодексу України щодо оподаткування військовим збором? Це питання:Як довести реальність операції

  • скасування оподаткування заднім числом (з 1 жовтня);
  • запровадження військового збору (ВЗ) для платників єдиного податку з 01.01.25.;
  • застосування ставки 1,5% для доходів за результатами річного декларування за 2024 рік;
  • надання пільг з ВЗ для ФОП на тимчасово окупованих територіях, ФОП військовослужбовців, ФОП на лікарняних та у відпустці за аналогією з єдиним податком та інші уточнення.

Всі ці зміни будуть застосовуватися з дня набрання чинності Законом про підвищення податків, тобто з 01.12.24.

Докладніше про це пише і Бухгалтерська Платформа «7eminar.ua».

Законопроект №9319

Закон України №4015-9

Внесено зміни до декларації з податку на нерухомість.

Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків повідомляє, що з метою приведення у відповідність до національного класифікатора НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд», затвердженого Наказом Мінекономіки №3573 від 16.05.23., до податкової Декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - Наказом Мінфіну №431 від 09.09.24. « Про внесення змін до додатків до форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» до додатків 1 та 2 до Декларації внесено зміни.

Відповідно до п. 46.6 ПКУ нові форми декларацій набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, до цього є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення. Отже, нова форма Декларації набере чинності з 1 січня 2025 року. До цього для визначення податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платники мають застосовувати форму Декларації, затверджену Наказом Мінфіну №408 від 10.04.15. із змінами «Про затвердження форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки».

Докладніше:

Наказ Мінекономіки №3573

Наказ Мінфіну №431

Наказ Мінфіну №408

ДПС підготувала нові е-формати заяв: №1‑ОПП, №17‑ОПП, №20-ОПП.

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що платники податків

мають змогу подавати заяви за формами: №1-ОПП, №17-ОПП та №20-ОПП в е-формі через «Єдине вікно подання електронної звітності» або розділ «Введення звітності» в

«Електронному кабінеті». Зараз платники податків вже можуть подати:

  • заяву за ф. №1-ОПП з позначкою «Зміна відповідальних осіб: керівника», «Зміна відповідальних осіб: особи, відповідальної за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку»  за ідентифікатором J1312107;
  • заяву за ф. №17-ОПП за ідентифікатором J(F)1312204;
  • заяву за ф. №20-ОПП за ідентифікатором J(F)1312006.

З електронними формами заяв за ф. № 1-ОПП, ф. № 17-ОПП та за ф. № 20-ОПП платники податків можуть ознайомитися на офіційному вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність >Платникам податків про електронну звітність > Інформаційно-аналітичне забезпечення >Реєстр електронних форм податкових документів.

Скільки коштуватимуть ліцензії на право торгівлі алкоголем, тютюном та пальним у 2025 році.

Згідно зі ст. 52 Закону України №3817-9 від 18.06.24. із змінами «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», що набрав чинності 27.07.24., плата  за ліцензії, на наступний 2025 рік, встановлюється в розмірі від мінімальної заробітної плати, встановленої Законом на 1 січня звітного (податкового) року. Види ліцензій:Що робити, якщо у вас заблокували податкову накладну?

  • Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, надаються органами ліцензування за кожним місцем роздрібної торгівлі заявника. Ці ліцензії надаються безстроково, а плата за них справляється щоквартально рівними частинами.
  • Ліцензії на право оптової торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним надаються безстроково, а плата за них справляється щорічно.
  • Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, на право зберігання пального, на право зберігання пального для потреб власного споживання та/або промислової переробки надаються безстроково, а плата  за них справляється щорічно.

Суб'єкт господарювання зобов'язаний забезпечити сплату чергової річної плати або щоквартальної частини річної плати за надану ліцензію на право провадження відповідного виду господарської діяльності до початку кожного наступного річного (квартального) періоду та повідомити відповідний орган ліцензування про внесення платежу в паперовій або в е-формі у порядку, встановленому ст. 42 Податкового кодексу України, із зазначенням коду класифікації доходів бюджету, суми внесеного платежу, номера, дати платіжної інструкції, що підтверджує внесення плати за відповідну ліцензію. Види ліцензій та їх вартість встановлені у розмірах мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року, наведені у таблиці на сайті. Докладніше:

Закон України №3817-9

Нюанси розрахунку середньої зарплати для бронювання працівників.

Нагадаємо, що одним з нових критеріїв для бронювання працівників на підприємстві став розмір середньої зарплати. Для приватних підприємств встановлюється обов’язковий критерій - середня зарплата у підприємстві за останній календарний квартал має бути не менше 20 тис. грн (2,5 МЗП). У працівника, якого бронюють, нарахована заробітна плата також має бути не менше 20 тис. грн. Але деталей розрахунку середньої заробітної плати у Постанові КМУ №76 від 27.01.23. із змінами «Деякі питання реалізації положень Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час» не було зазначено. 11.12.24. Мінекономіки надало роз’яснення  щодо цього питання у Листі №2704–25/89101–01  від 11.12.24. «Щодо розрахунку середньої заробітної плати». У Листі Мінекономіки рекомендує розрахунок середньої заробітної плати здійснювати відповідно до даних єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ  шляхом ділення суми рядків 1.1 «сума нарахованої заробітної плати», 1.3 «сума оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів платників податків», 1.4 «сума допомоги по тимчасовій непрацездатності, яка виплачується за рахунок коштів ПФУ» на рядок 105 «Кількість застрахованих осіб у звітному періоді, яким нараховано заробітну плату».

Докладніше:

Постанова КМУ №76

Лист Мінекономіки №2704–25/89101–01 

Нововведення щодо сплати авансових внесків для АЗС.

Податківці повідомляють, що Законом України №4015-9 від 10.10.24. «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану», який набрав чинності з 1 грудня,  запроваджено сплату авансових внесків з податку на прибуток підприємств та податку на доходи фізичних осіб платниками, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним. Для сплати авансових внесків, відкрито нові бюджетні рахунки за кодами класифікації доходів бюджету:

  • 11021800 «Авансовий внесок з податку на прибуток підприємств, що сплачується платниками податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним»;
  • 11011500 «Авансовий внесок з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується платниками податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним».

Закон України №4015-9

Як працюватиме держказначейство наприкінці 2024 та на початку 2025 року.

Державна податкова служба України у зв’язку із затвердженням Державною казначейською службою України Регламенту роботи органів Казначейства у період завершення бюджетного 2024 року та початку 2025 року повідомляє таке.Праця домашніх працівників

Казначейство з 27 грудня по 30 грудня 2024 року працює в системі електронних платежів НБУ (СЕП НБУ) у звичайному режимі та здійснює зарахування надходжень до бюджетів усіх рівнів та інших платежів (поповнення рахунків з електронного адміністрування податків, перерахування коштів єдиного соціального внеску, митних платежів та ін.) на рахунки, відкриті в Казначействі. У період з 31 грудня 2024 року по 1 січня 2025 року включно міжбанківські платіжні операції через СЕП НБУ від Казначейства та/або на адресу Казначейства не здійснюються. Починаючи з 2 січня 2025 року органи Казначейства працюють у звичайному режимі.

 

Вперше швидкі банківські кредити для бізнесу онлайн

Подати заявку

Поставте своє запитання

Усі питання

Будьте завжди в курсі

Підпишіться й щотижня отримуйте на пошту свіжі статті про ведення бізнесу
і дайджест з новинами.

Підбірки