Хто звільняється від оплати земельного податку у 2023 році
14 квітня 2023 Стане у пригоді для: Підприємці
З 1 квітня 2023 року додано нові рахунки для оплати мінімального податкового зобов’язання.
У Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що з 01.04.23. додано нові рахунки для оплати мінімального податкового зобов’язання:
- з податку на прибуток код класифікації доходів бюджету 11025100;
- з податку на доходи фізичних осіб код класифікації 11011300;
- єдиного податку код класифікації 18050700.
Нагадаємо, МПЗ оплачується юридичними особами, фізичними особами- підприємцями чи громадянами, у яких у власності або в користуванні є сільгоспугіддя, або ж у випадку, коли вони вирощують та реалізовують власну сільськогосподарську продукцію.
При цьому, реквізити решти бюджетних рахунків для зарахування податків і зборів, залишаються незмінними. ФОП для ІТ
Зміни у формі обліку доходів і витрат ФОП – єдинників третьої групи: ДПС України.
Відповідно до п.296.1 ст.296 ПКУ платники єдиного податку третьої групи (ФОП), які є платниками ПДВ, ведуть облік доходів і витрат за типовою формою в порядку, що встановлений Міністерством фінансів.
При цьому, ФОП –платники єдиного податку третьої групи ведуть облік доходів і витрат від виробництва та реалізації власної сільськогосподарської продукції окремо від обліку доходів і витрат від здійснення інших видів підприємницької діяльності. Облік доходів та витрат може вестися в паперовому та/або електронному вигляді.
Про це нагадує прес-служба ДПС України.
ДПС звертає увагу, що наказом Мінфіну України №447 від 20.12.22. «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 30 листопада 2022 року №405». внесено зміни до наказу №405 від 30.11.22.із змінами «Про затвердження типової форми, за якої здійснюється облік доходів і витрат фізичними особами-підприємцями –платниками єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, та Порядку її ведення». до типової форми, за якої здійснюється облік доходів і витрат фізичними особами -підприємцями -платниками єдиного податку третьої групи, платниками податку на додану вартість та до Порядку її ведення.
Нова форма авансового звіту та порядок його складання.
Нові правила щодо підтвердження перебування у відрядженні діють вже з 01.04.23. Але форму авансового звіту вирішили оновити тільки тепер. 04.04.23. на сайті Міністерства фінансів України оприлюднено проект Наказу про внесення змін до наказу Мінфіну України №841 від 28.09.15. «Про затвердження форми звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядку його складання», який підготовлено на вимогу норм Закону №2888-9 від 12.01.23. «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо платіжних послуг».
Змінено назву авансового звіту, зараз це: «Звіт про використання коштів та електронних грошей, виданих на відрядження або під звіт». Також планується використання різних видів підпису, а саме, підписання власноруч або з використанням електронного цифрового підпису, а також подання звіту в паперовій або в електронній формі.
У разі прийняття проекту, Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.
Поки ще діє стара форма авансового звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, і при її заповненні, ми керуємось Порядком, затвердженим наказом Мінфіну України №841 від 28.09.15. із змінами.
Зразки заповнення реквізиту «Призначення платежу» від ДПС України.
Порядок №148 від 22.03.23. «Про затвердження Порядку заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час оплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення». набрав чинності з 01.04.23., але для платників податків запроваджено перехідний період, і до 01.07.23. чинні норми Порядку, затвердженого наказом Мінфіну України №666 від 24.07.15. «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі оплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів».
Отже, до 01.07.23. платники мають можливість використовувати як старий, так і новий формат реквізиту «Призначення платежу».
Зразки заповнення реквізиту «Призначення платежу» від ДПСУ.
Як отримати довідки ОК-5 та ОК-7: покрокова інструкція.
Пенсійний фонд України розробив та розмістив на власному сайті покрокову інструкцію отримання довідок ОК-5 чи ОК-7 через свій вебпортал послуг.
У цих довідках містяться індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.Підготовка ФОП до звітності: що потрібно врахувати
Отримати довідки ОК-5 та ОК-7 можна кількома способами: безпосередньо у будь-якому сервісному центрі ПФУ, пред’явивши паспорт та довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), або онлайн на порталі «Дія», або через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Хто звільняється від оплати земельного податку у 2023 році: роз’яснення від БПД.
Звільнення від оплати податку на земельну ділянку:
- особи з інвалідністю 2 та 3 групи;
- особи, які виховують 3 і більше дітей віком до 18 років;
- пенсіонери (за віком);
- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- особи, визнані законом, постраждалими в результаті Чорнобильської катастрофи;
- на період дії 4 групи ФОП власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі при передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику 4 групи;
Звільнення від оплати податку за земельні ділянки поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання в рамках граничних норм.
Подробиці: БПД- безоплатна правова допомога.
Щодо використання ФОП печатки при здійсненні підприємницької діяльності.
ГУ ДПС у Київській області звертає увагу платників податку, що питання використання чи невикористання печатки при здійсненні господарської діяльності фізичної особи- підприємці, у тому числі платники єдиного податку, вирішують особисто, в залежності від специфіки діяльності.
Ст.128 Господарського кодексу України № 436-4 від 16.01.03. визначено особливості статусу громадянина як суб’єкта господарювання, при цьому вона не містить вимог щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання.
Таким чином, питання використання печатки при здійсненні господарської діяльності фізичні особи –підприємці, у тому числі платники єдиного податку, вирішують особисто, в залежності від специфіки діяльності.Як самостійно відкрити компанію (LLC) і рахунок в банку в США
З 1 квітня Укрпошта запускає нову послугу для інтернет-продавців.
З 01.04.23. Укрпошта запускає нову послугу «Дрібний пакет PRIME».
Цю послугу розроблено Міжнародною поштовою корпорацією IPC саме для формату продажів в Інтернеті. Вартість послуги буде дешевшою на 8% порівняно з «Дрібним пакетом рекомендованим», який є дуже популярним серед українських користувачів поштових послуг. «Дрібний пакет PRIME» передбачає доставку замовлення у поштову скриньку клієнта без підпису; пріоритетний порядок обробки в країні призначення та відслідковування замовлення в усіх країнах мережі PRIME. Варто зазначити: нова послуга не передбачає компенсації у разі втрати відправлення в країні призначення. Для відправки товарів з гарантованою базовою компенсацією в країні призначення клієнти можуть і надалі використовувати категорію «Дрібний пакет рекомендований».
На період тестового режиму до 01.05.23. оформлення можливе лише в особистому кабінеті.